Klacht: geen garantie op hoofdkussens

op 08 mei 2017 over M Line in de categorie Beddengoed

1 jaar geleden hebben wij 2 kussens van M-line gekocht. De M-line energy pillow wel te verstaan. In het begin sliepen ze heerlijk! Maar helaas na 1 jaar zijn ze compleet versleten, net zoals de goedkope kussens die we in het verleden kochten. Het is een vormloze zak met vulling geworden die je naar 1 kant kan schudden waardoor de andere kant totaal leeg is; geen veerkracht meer heeft en klachten geeft aan de nek en hoofdpijn oplevert, het vormt zich ook niet meer naar je hoofd. Niet meer te vergelijken met het kussen wat we kochten: deze was niet op te schudden, bleef in model, was veerkrachtig en vormvast en heel belangrijk waar ze ook mee adverteren: het vormde zich naar je hoofd. Je geld kun je beter ergens anders aan besteden!

Dus zijn wij teruggegaan naar Goossens alwaar de kussens waren gekocht voor 85 euro per stuk! De kussens wilde men niet zien maar de klacht vonden ze terecht want dit was niet de kwaliteit van M-line. Ik moest foto’s sturen naar de klantenservice van Goossens, op mijn vraag hoe ze dan de kwaliteit kunnen beoordelen als ze het niet kunnen zien en voelen bleef het antwoord uit. Op 2 april n.a.v. het winkelbezoek de mail met foto’s gestuurd aan Goossens. Na 1,5 week zelf maar gebeld daar er nog geen reactie was gekomen ondanks de belofte binnen 5 werkdagen te reageren. De foto’s waren nog niet beoordeeld maar ook hier vond men de klacht terecht want de kussens moesten nog gewoon in model blijven en veerkrachtig zijn maar er moest nog wel even overlegd worden wat ze met de garantie gingen doen. Na een half uur werd ik reeds teruggebeld en wat schertst mijn verbazing: opeens was het heel normaal dat het het zakken met vulling waren geworden die zich niet meer naar je lichaam vormen. Ik moest gewoon maar opschudden, opschudden en nog eens opschudden was het advies. Dat een grote zak met losse vulling niet meer op te schudden valt, het een soort van bal wordt die weer uit elkaar valt en waar je niet op kunt liggen omdat naast die ‘bal’ gewoon alles weg is dat was normaal aldus dhr van Goossens die dit bij M-line had geïnformeerd!! Tja ach omdat ik zo zeurde kon Goossens wel een zakje vulling opsturen…. Dus dit is de garantie van M-line en de service van Goossens: zoek het uit met die veel te dure kussens, kwaliteit is inderdaad prut en omdat je een zeikerd bent vul je ze maar een beetje op alsof je kussens hebt van 2 tientjes die je na een half jaar opvult met een zak vulling van de grootgrutter omdat ze wat platter zijn geworden!! Meerdere malen heb ik aangeboden om met de kussens langs te komen zodat men kan zien wat er aan de hand is, maar nee, hier moest ik het maar mee doen!

op 12 april daarom de klacht aan m-line zelf gestuurd, maar tot op heden geen enkele reactie… Niet reageren is natuurlijk ook veel makkelijker dan garantie geven. Kortom: De 3 jaar garantie die men zegt te geven is alleen een mooie verkooptruc! En die zak vulling die we van Goossens zouden krijgen?? Ach u raad het vast al: die hebben we nooit gekregen!

We zouden erg graag een oplossing willen. En niet in de vorm van een zak vulling. Het kussen hoort vormvast te zijn en als je er op gaat liggen hoort het zich naar je hoofd te vormen, als je er weer vanaf gaat hoort het zijn oorspronkelijke vorm terug te krijgen. Net zoals in het begin, net zoals het verkoopverhaal en net zoals de advertenties van M-line ons doen geloven. Dus M-line: hoe zit het met die 3 jaar garantie??

Nieuwe kussens daar de kussens een jaar oud zijn en absoluut niet die kwaliteit hebben die ze horen te hebben volgens de verhalen van M-line. Mijns inziens zou dit onder garantie horen te vallen!

Alle klachten die gemeld zijn door esthergra