Klacht: Geen garantie in Oostburg

op 30 juli 2018 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 17 september 2018 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Herpelinck,

Naar aanleiding van uw klacht is er direct telefonisch en schriftelijk contact met u opgenomen en zijn er meerdere opties aangeboden, waaronder een herziening of correctie van het glas zoals door u gevraagd. U kunt gebruik maken van de geboden oplossingen en het dossier zal daarmee gesloten worden.

Met vriendelijke groet, Pearle Opticiens

Heeft op 17 september 2018 om 14:10 geantwoord

Klacht niet opgelost , Vragen worden niet beantwoord , de klantenservice neemt niet eens de moeite om mijn klacht te lezen .
Opticien Oostburg beweerd dat diagnose door arts ondeskundig is .

Alle klachten die gemeld zijn door mherpeli