Klacht: GEEN GARANTIE BIJ XENOS U BENT GEWAARSCHUWD

op 28 december 2017 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn moeder 81 jaar koopt bij Xenos een klok € 20,00 op 30-11-2017 5 december geeft ze mij de klok voor sinterklaas.
De klok pak ik uit, geleverd zonder batterij.
Koop batterij.
Klok begint te werken, de volgende ochtend loopt hij achter, dus zet hem op tijd volgende ochtend loopt weer achter, zet hem op tijd volgende ochtend, klok staat stil.
Ik bel mijn moeder zij gaat terug xenos, medewerker zit aan batterij, zegt hij tikt nu wel, ok klok wordt weer opgehangen, volgende ochtend klok loopt weer achter, paar dagen geprobeerd blijft achter lopen en weer klok stopt.
Dat hoort mijn schoonzus dus die gaat xenos, zelfde dicussie als mijn moeder.
Klok tikt dus werkt, niet dus.
Dan ga ik naar xenos meisje aan kassa roept bedrijfsleider, klok tikt dus werkt, en wil klok niet vergoeden terugnemen o.i.d. dus ga klok weer proberen, zelfde verhaal achterlopen en stopt.
Nu ben ik het zat voel me opgelicht wat een waardeloze winkel.

Geld terug omdat xenos niet meer vertrouw.
Laat ze maar een etentje geven voor 4 personen, wij hebben er veel tijd ingestoken, zelfs paar uur vrijgenomen en ook parkeerkosten betaald.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Xenos in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Xenos een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Xenos

Heeft op 25 januari 2018 om 12:00 geantwoord

Beste mevrouw Bakker, wij vinden het vervelend om te lezen dat de klok niet naar behoren werkt. U geeft aan dat de klok niet loopt en dat de winkel het artikel niet terugnam. Wij hebben u direct een e-mail gestuurd zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groeten, Jill Xenos klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door zalupa69