Klacht: Geen friends voordelen.

op 17 maart 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Elk jaar boek ik een weekend centerparcs bij jullie. Afgelopen november bij Port zelande. Over dit park was ik echt niet te spreken. De bediening was erg traag, wij zaten een uur en een kwartier te wachten tot dat wij een bestelling mochten doen. Ook was de douche / wc ruimte bij het zwembad ronduit smerig. Schimmel op de muren en plafond. Ook was wegens gebrek aan personeel de wildwaterbaan maandag gesloten. En de action factory was maandag gesloten. Terwijl je wel voor een heel weekend betaald, maar geen gebruik kan maken van de fataliteiten op het park, terwijl daar wel reclame voor gemaakt wordt. Ik vind dit een hele slechte zaak.
Nu wilde ik centerparcs na een negatieve ervaring niet meteen laten vallen. Dus dit jaar opnieuw geboekt voor in mei. Ik heb dit verblijf geboekt via bungalow race. Bij deze actie wordt er reclame gemaakt met: Inclusief alle verplichte kosten. Bij het daadwerkelijk boeken bleek dit heel anders. Alle kosten kwamen nog boven op de actie prijs. Maar dit neem ik voor lief. Echter bel ik even later op om te vragen waarom ik pas 15.00 uur naar binnen mag terwijl ik friends van jullie ben, en dan mag je om 13.00 naar binnen. Als je het dus met een actie boekt gelden de friends voordelen niet ? Dit staat niet aangegeven als je boekt. En is zeker niet terug te vinden. Ik vraag mij af waarom jullie klanten voor de gek blijven houden.

In dit geval zou ik tevreden zijn als ik om 13.00 uur naar binnen mag. En als alle fataliteiten het gehele weekend beschikbaar zijn van vrijdag t/m maandag. Want daar betaal je als klant ook voor. En er zijn echt mensen die een heel weekend van vrijdag t/m maandag vrij nemen om er even tussen uit te gaan.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 maart 2017 om 10:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door pconijn@quicknet.nl