Klacht: Geen folders/reclame ontvangen

op 21 januari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 januari 2014 om 09:56 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Schaaf,

Tot onze grote spijt heeft u een aantal keer het Spotta folderpakket niet ontvangen. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken.

We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal0301