Mijn Klacht:
Geachte heer mevrouw,
Ik heb nu voor de tweede week geen folder paket ontvangen,en ik krijg ook iedere week een mail van u of ik de folders ook ontvangen heb.
Doet u ook wat met deze klacht of is het dat u denkt ik verdien er mee , dan kan ik de bezorger ook wel begrijpen ik krijg mijn geld wel. Ik hoop dat u dit nu deze week oplost dat ik de volgende week weer de folders in de brievenbus heb liggen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als de bezorger de folders iedere week bezorgt, en aan het eind van het jaar niet bij mij aan de deur beld om een kerst of nieuwjaars fooi.


