Klacht: Geen folders ontvangen

op 13 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 15 december 2017 om 12:12 geantwoord

Geachte mevrouw Grotentraast,

Hartelijk dank voor uw melding. Wat vervelend te lezen dat de folderbezorging op uw adres te wensen over laat. Wij hebben de melding aangemaakt en hebben het voor u uitgezocht. De bezorger uit uw wijk had deze week voor de laatste keer moeten bezorgen, maar heeft dat helaas niet gedaan.
Het goede nieuws is dat er vanaf komend weekend een nieuwe bezorger is aangesteld. Daarmee gaan wij er vanuit dat u gewoon weer wekelijks de folders in de brievenbus ontvangt, uiterlijk dinsdagavond 20.00 uur. Mocht dat niet zo zijn, horen wij dat graag en gaan wij de nieuwe bezorger erop aanspreken.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door SGR82