Klacht: Geen folders ontvangen

op 13 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 december 2017 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Grotentraast,

Hartelijk dank voor uw melding. Wat vervelend te lezen dat de folderbezorging op uw adres te wensen over laat. Wij hebben de melding aangemaakt en hebben het voor u uitgezocht. De bezorger uit uw wijk had deze week voor de laatste keer moeten bezorgen, maar heeft dat helaas niet gedaan.
Het goede nieuws is dat er vanaf komend weekend een nieuwe bezorger is aangesteld. Daarmee gaan wij er vanuit dat u gewoon weer wekelijks de folders in de brievenbus ontvangt, uiterlijk dinsdagavond 20.00 uur. Mocht dat niet zo zijn, horen wij dat graag en gaan wij de nieuwe bezorger erop aanspreken.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door SGR82