Klacht: Geen folders ontvangen

Johan Kerdijk op 28 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg al 6 tot 8 weken geen folders in de bus. Ik woon in een 2 onder 1 kap woning. Mijn buurman krijgt wel folders en ik niet. Heb al eerder gebeld maar krijg nog steeds geen folders in de bus. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk opgelost.

J. Kerdijk

Ik ben pas weer tevreden als ik mijn folders weer in de bus krijg.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 oktober 2017 om 12:28 geantwoord

Geachte heer Kerdijk,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Johan Kerdijk

Heeft op 05 november 2017 om 09:41 geantwoord

Ik krijg nog steeds geen folder pakket in de deur. Ik hoop dat uw de bezorger/bezorgster erop aan spreekt en dat ik ze voortaan wel weer in de deur ontvang.

J. Kerdijk

Alle klachten die gemeld zijn door