Klacht: geen folders ontvangen

op 02 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janssen,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u al even de Spotta folders niet in uw brievenbus ontvangen heeft. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u op korte termijn de Spotta folders weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door mevr.janssen