Klacht: geen folders ontvangen

op 09 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

We hebben al een aantal weken geen Spotta folders gekregen.Graag weer bezorgen.

Ik ben pas tevreden als de folders elke week in de bus ligt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:29 geantwoord

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:40 geantwoord

Zelfs geen nalevering en belofte dat de volgende folderpakket WEL bezorgt word.Digitaal kijken vind k geen oplossing,aangezien je computer steeds aan moet staan.Ben pas tevreden wanneer we er weer een pakket in de bus krijgen.

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Gesthuizen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Met vriendelijke groet, Marie-Claire Alle folders online Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerd2