Klacht: Geen folders ontvangen

op 02 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Deze week (v.a. 31 juli..) geen folders ontvangen!!!

TIJDIG dus aan het BEGIN !!!! van de week de folders in de brievenbus!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:12 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Van Eck,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Spotta Klantenservice

Heeft op 04 augustus 2017 om 09:38 geantwoord

Het is WEER een standaard antwoord, terwijl de folders die wij HADDEN MOETEN ontvangen 'ergens' in een papiercontainer - lees afvalcontainer - liggen omdat 'men' makkelijk geld wil verdienen. Het hoort kennelijk bij een afglijdende moraal!!!!

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Geachte mevrouw van Eck, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Steppie