Klacht: Geen folders ontvangen

op 26 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juli 2017 om 09:06 geantwoord

Geachte mevrouw M. Dikhooff,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend dat de folderbezorging niet naar wens verloopt. De melding is doorgezet en we nemen hierover contact op met de bezorger. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Spotta Klantenservice

Heeft op 30 oktober 2017 om 16:24 geantwoord

De afgelopen weken september/oktober hebben wij weer geen folders ontvangen op het adres Provincialeweg 3A Haastrecht.
Gaarne dit adres weer opnemen in de bezorging.
m vr groet Roel Dikhooff

Bericht van Spotta

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Dikhoof, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Dikhooff