Klacht: Geen folders ontvangen

op 27 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Beste lezer, Al 2 weken lang geen pakket folders ontvangen. Wel jammer!

Als ik het pakketje weer wekelijks krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 28 juni 2017 om 12:07 geantwoord

Geachte mevrouw Teunissen-Van Manen,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend om te horen dat u al een paar weken de Spotta folders niet ontvangen hebt. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u de Spotta folders binnenkort weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Teunissen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, Marie-Claire

Heeft op 12 juli 2017 om 14:28 geantwoord

Voor de 4e keer op rij nu géén folders gekregen. Jullie oplossing werkt helaas niet, jammer!

Alle klachten die gemeld zijn door Mv.J