Klacht: geen folders ontvangen

op 24 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

we hebben de afgelopen 3 weken geen folders meer ontvangen. Geen idee of de buren ze wel hebben ontvangen.

graag weer folders ontvangen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 april 2017 om 15:51 geantwoord

Geachte mevrouw Haddon,

Klantenservice Spotta

Heeft op 27 april 2017 om 17:22 geantwoord

Beste medewerker,
Ik heb afgelopen woensdag een deel van de folders ontvangen, die in een papieren omzijde zitten. Alleen ik, de rest van mijn buren niet. De folders die in plastic verpakt zitten ontvang ik ook al weken niet. Het lijkt de hele straat/buurt te zijn die het niet ontvangt. Het zou kunnen dat jullie bezorgers te kort komen, maar nu lopen we wel onze aanbiedingen mis. Maar ik hoop dat we beide folderpakketten weer gaan ontvangen.

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van ons telefonisch contact stuur ik u dit bericht. Om geen aanbiedingen te willen missen kunt u ook gebruik maken van de Spotta app. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag . Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door ilsehaddon