Klacht: geen folders ontvangen

op 24 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben de afgelopen 3 weken geen folders meer ontvangen. Geen idee of de buren ze wel hebben ontvangen.

Gewenste Oplossing:

graag weer folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 april 2017 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Haddon,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 27 april 2017 om 17:22 geantwoord

Beste medewerker,
Ik heb afgelopen woensdag een deel van de folders ontvangen, die in een papieren omzijde zitten. Alleen ik, de rest van mijn buren niet. De folders die in plastic verpakt zitten ontvang ik ook al weken niet. Het lijkt de hele straat/buurt te zijn die het niet ontvangt. Het zou kunnen dat jullie bezorgers te kort komen, maar nu lopen we wel onze aanbiedingen mis. Maar ik hoop dat we beide folderpakketten weer gaan ontvangen.

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van ons telefonisch contact stuur ik u dit bericht. Om geen aanbiedingen te willen missen kunt u ook gebruik maken van de Spotta app. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag . Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door ilsehaddon