Klacht: Geen folders heel de buurt

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u al zo lang de Spotta folders niet meer in uw brievenbus heeft ontvangen. Wij willen uw melding graag in behandeling nemen, maar de huisnummer/postcode combinatie is niet correct. Zou u de juiste gegevens alsnog aan ons door kunnen geven?

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 17:35 geantwoord

onzin postcode is wel goed 3314 vm huisnummer 31 en straaten er om heen krijgen geen spota

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, U spreekt in de melding over de Josef isrel straat. Als ik de postcode met nummer 31 in het systeem zet krijg ik een andere straat. Heeft u deze week wel de folders ontvangen. Mocht dit vandaag nog niet het geval zijn dan kunt u dit vanaf woensdag aan ons doorgeven. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Renevanweelden