Klacht: Geen folders heel de buurt

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al meer als 5weken geen folders meer gehad in de josef isrel staar 2to 22 en 1 tot 27 graag hier wat aan doen wij kunnen wel een paket op halen bij een bezorger in deze wijk die woont hier ook graag de folders weer bezorgen

Graag weer folders en geen 5 weken wachten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 10:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u al zo lang de Spotta folders niet meer in uw brievenbus heeft ontvangen. Wij willen uw melding graag in behandeling nemen, maar de huisnummer/postcode combinatie is niet correct. Zou u de juiste gegevens alsnog aan ons door kunnen geven?

In afwachting van uw reactie.

Klantenservice Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 17:35 geantwoord

onzin postcode is wel goed 3314 vm huisnummer 31 en straaten er om heen krijgen geen spota

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/ mevrouw, U spreekt in de melding over de Josef isrel straat. Als ik de postcode met nummer 31 in het systeem zet krijg ik een andere straat. Heeft u deze week wel de folders ontvangen. Mocht dit vandaag nog niet het geval zijn dan kunt u dit vanaf woensdag aan ons doorgeven. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Renevanweelden