Klacht: Geen folders deze week ontvangen !!

op 08 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg uw pakket Folders altijd keurig op tijd.
Zondag of Maandag.
Nu is het Dinsdagavond 22.30 u.nog niets ontvangen!!

Als ik ze op tijd krijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 09 augustus 2017 om 12:31 geantwoord

Geachte heer van Groeningen,

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door W.v.Groeningen