Klacht: geen folders deze week

op 27 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Waarom gaat het zo dikwijls mis met bezorgen van Folders .
In de Leharstraat in Tilburg liggen dikwijls de foldersvan vorige week en deze week nog gewoon op straat.
Waarom is daar geen controle opMensen krijgen daar wel geld voor en ze doen er niks voor.

Als ik tevreden dan stuur wel een berichtje

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 28 september 2017 om 08:40 geantwoord

Geachte heer Kennedy,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken.

Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door William Kennedy