Klacht: Geen folders

op 24 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik woon sinds februari in straat davis in zaandam maar wij krijgen geen folders van spotta dat vind ik erg jammer zou ze graag willen hebben hoop dat het snel gebeurt alvast bedankt

Als ik folders krijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 juli 2017 om 15:40 geantwoord