Klacht: Geen folders

op 13 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg de folders nooit.

Gewenste Oplossing:

Als ik ze wel krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 juni 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Beste mevrouw Verhaal, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw melding wederom in behandeling genomen en hopen van harte dat u de Spotta folders de volgende week in uw brievenbus zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Heeft op 24 augustus 2017 om 13:31 geantwoord

En nog steeds ontvang ik niks.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Marie-Claire

Alle klachten die gemeld zijn door Hesmart