Klacht: Geen folders

op 10 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb voor de tweede week alweer geen folderpakket gekregen. Een tijd geleden heb ik weken achter elkaar geen folderpakketten gehad. Na dit gemeld te hebben bij u kwam de bezorging weer op gang. Nu krijg ik dus alweer enkele weken geen folders. Zou toch graag weer de folders ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Zou toch graag elke week het folderpakket ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 mei 2017 om 14:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding wij gaan dit wederom oppakken richting de bezorger.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt

Met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Sunir