Klacht: Geen folderbezorging

op 08 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Al uw meldingen zijn in behandeling genomen en de desbetreffende bezorgers zijn er op aan gesproken. Wij hebben geen afhaalpunt waar folders die niet bezorgd worden kunnen worden afgehaald. Binnenkort (week 40, 1 oktober) start er een nieuwe bezorger.
Mocht u in de toekomst onverhoopt toch weer een melding maken omdat u geen folders heeft ontvangen, verzoeken wij u om wel een exact huisnummer door te geven, ons systeem kan namelijk geen meldingen verwerken van een heel appartementen complex. Als u in de omschrijving van de klacht zet dat het hele gebouw geen folders heeft ontvangen, wordt dat absoluut meegenomen in de melding naar de desbetreffende bezorger.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Katinka Groningen