Klacht: Geen folder pakket ontvangen

op 28 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al drie weken geen folderpakket ontvangen
Er zijn meer mensen in deze wijk die de folders niet ontvangen en die naar mij toe komen dat ze niks ontvangen hebben en ik vind dat dat niet kan

Doen jullie daar wat aan.

Dat de mensen in deze wijk die daar folders moeten bezorgen ze ook echt krijgen enik natuurlijk ook

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Nuis, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 juli 2017 om 08:49 geantwoord