Klacht: geen folder

op 17 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week al geschreven 7 weken geen folder . Heden tot mijn verbazing 7 appartementen een folder maar mijn brievenbus was leeg weer geen spottapakket.
Is in en in triest waarom ik.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakket weer eens komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 mei 2020 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw van der Kamp,

Bedankt voor je bericht.

Bezorgdagen
Onze bezorgers mogen de folders op zaterdag tm dinsdag 19:00 verspreiden.
Indien je de folders dan niet hebt ontvangen vernemen we het graag.

Zijn er misschien bijzonderheden waardoor de bezorger de folders niet bij je brengt (te denken valt aan een sticker tegen verkopers, brievenbus op een lastige plek). We horen het graag van je zodat wij het met de bezorger kunnen oplossen.

Tip
Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download de www.Folders.nlapp voor jouw tablet enof smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeel handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via https:www.spotta.nlklantenservice.

Fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door kamp12