Klacht: Geen fatsoenlijk contact met klantenservice

op 31 maart 2020 over Euroflorist in de categorie Bloemen

Ik heb een rauwboeket besteld voor naar Curaçao vervolgens gevraagd is het zeker dat het boeket optijd aan komt, was geen probleem.
Dit bleek niet te zijn. Dag voor de begrafenis contact gezocht telefonisch niet bereikbaar chat deed het niet dan een mail waarop ik een bericht krijg met binnen 3 dagen een reactie te krijgen.
Op de dag van de begrafenis nogmaals contact gezocht weer via mail. Uiteindelijk een bericht gekregen. Met dank voor uw bericht wij gaan er achter aan. Vervolgens niks meer gehoor. In De tussentijd nog een mail gestuurd met dat ik dus ook nu niet meer wil dat het rauwboeket alsnog geleverd word. Na 5 dagen kreeg ik een bericht dat het wel geleverd is. Ik weer een mail gestuurd dat dat niet zo is en dat ik graag contact wil met iemand want ondertussen krijg ik wel een betalingsherinnering om te betalen. Ik kan hier toch niet mee akkoord gaan?

Als iemand van euroflorist contact met mij opneemt en dat we er samen uit kunnen komen wat de betaling betreft.
Dat de klantenservice beter te werk gaat en sneller maar ook dat ze de mails goed lezen. Ik krijg namelijk het idee dat ze dit totaal niet doen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Euroflorist

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Euroflorist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. N