Klacht: Geen enkele reactie op klacht over bedroevend langzaam mobiel internet

op 11 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds eind nov 2011 heb ik bij Vodafone een iPhone 4S en abb Bel+SMS+Web Smart 150. De snelheid via 3G is altijd bedroevend traag. Een tekstpagina laden of de treinenloop checken duurt minutenlang of gaat helemaal niet.

Hier volgen enkele metingen van de 3G ontvangst, gemeten met de app Speedtest.nl
7 juni: download 1.19 mbps, upload 0,02 mbs, ping 126
9 juni: download 0,03 mbps, upload 0,00 mbs, ping 917
27 juni: download 1.19 mbps, upload 0,00 mbs, ping 75
29 juni: download 1,71 mbps, upload 0,24 mbps, ping 74
8 juli: download 0,02 mbps, upload 0,02 mbps, ping 902

Dekking GSM ook heel slecht. Kan in huis niet bellen terwijl ik in een groen gebied woon (postcode 2597 PV). Vaak: ‘Geen service’, ook in de tuin.

Ben verschillende keren bij de Vodafone winkel langs geweest. Daar kijkt men mij meesmuilend aan. Langzaam internet? “Nee, daar is ons niets van bekend. Dat ervaren wij niet zelf, dat horen wij niet van andere klanten en daar kunnen wij verder ook niks aan doen.”

Heb op 27 juni en 5 juli op een mail met voorgaande inhoud gestuurd naar de klantenservice. Geen reactie! Grote schande!!!!

Doorgifte van de snelheid die hoort bij dit abonnement. (volgens contract 14,4 mbps) En op z\\\'n minst een reactie!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste M@VF, Ik heb je net een reactie gestuurd op je klacht. Met vriendelijke groet, Judith Vodafone Libertel B.V.

Vodafone

Heeft op 02 augustus 2012 om 13:49 geantwoord

Vodafone heeft contact opgenomen en er is een passende oplossing gevonden voor de klacht.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door M@VF