Klacht: Geen enkele reactie

op 10 maart 2020 over Telecom2day in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jaren tevreden klant van tele2. Sinds 3 maanden hebben mijn vrouw en ik zeerslechte of geen verbinding bij thuis bellen of gebeld worden. Contact gehad kregen we als antwoord er is geen storing we moesten maar 4 g bellen uitzetten. Toen klacht ingediend maar nu na 6 weken nog geen enkele reactie. Terwijl we nog verschillende keren gechat hebben. We kunnen binnenkort opnieuw verlengen maar helaas geen tele2 meer na zo een klachtenafhandeling.

Gewenste Oplossing:

Als tele2 ons belt en probeert het op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telecom2day

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telecom2day nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Derks