Klacht: Geen enkele oplossing voor beschadigde item

Karic.A op 13 oktober 2020 over Shogun in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25-9 heb ik bij shogun mijn eerste replica wapen gekocht, samen met nog een heleboel andere onderdelen die hierbij hoorden. Op 9-10 had ik mijn eerste wedstrijd en had ik er heel veel zin in.

Na een 3 uur duurde wedstrijd zag ik dat er een gat was ontstaan in mijn wapen door een plastic kogeltje. Dit vond ik vreemd aangezien deze wapens doorgaans zeer stevig zijn gemaakt en absoluut niet zomaar beschadigd mogen raken. Nadat ik een mail had gestuurd in de hoop op een oplossing word ik zeer teleurgesteld met de woorden we kunnen niks voor je doen behalve tegen kosten het onderdeel bestellen en monteren. Dit vind ik zeer jammer aangezien heleboel mensen mij deze webshop hebben aangeraden.

Ik hoop dat Shogun mijn klacht serieus neemt en een nette oplossing biedt aangezien ik gewoon garantie heb.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het onderdeel dat beschadigt is wordt vervangen, ben bereid de reparatie te betalen maar wel met een korting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shogun

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shogun nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karic.A