Klacht: Geen enkele correspondentie ontvangen over het veranderen van enveloppen verstrekking

op 11 mei 2016 over ING in de categorie Banken

Ik moest via derden vernemen dat de enveloppen verstrekking ging veranderen bij ING, ik heb daar geen enkel schrijven over ontvangen, zoals ik vernomen heb hebben ook andere geen brief gehad. Dit is volkomen onjuist en een minachting van de client!!!!!

Ik ben tevreden met een excuses en opgave van redenen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 mei 2016 om 09:59 geantwoord

Beste Maria,

Goed dat je hierover contact opneemt. De enveloppen verstrekking is inderdaad veranderd. Je kunt nu enveloppen aanvragen via deze link: https://www.ing.nl/de-ing/enveloppen/index.html.

Wij doen dit uiteraard niet zonder de klant op de hoogte te stellen. Per brief hebben jou op de hoogte gebracht. Heb je de brief niet gekregen? Dan is het verstandig om te kijken of jouw adres die bij ons bekend is nog klopt.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Heeft op 11 mei 2016 om 11:26 geantwoord

Dit is een bull shit antwoord. Mijn adres alle andere gegevens zijn nog steeds juist. U moet de fout niet zoeken bij de client maar binnen uw eigen organisatie. De brief waarover U schrijft heb ik nimmer gehad. Ik weet ook van iemand die hem ook niet heeft gehad en door toe doen van ING zijn kind niet met schoolreisje mee kon omdat de betaling door ING geweigerd was omdat hij een oude envelop had gebruikt. Wie is hier nou fout?????M.A.Slot-Haagedoorn/B.Slot/Lelystad

Reactie van de melder van de klacht Maria Antonetta

10 maanden geleden - Zelfs geen excuses alleen proberen je eigen straatje schoon te vegen men heeft bij ING kennelijk weinig begrip voor PR. Fam. Slot/Lelystad

Reactie van de melder van de klacht Maria Antonetta

10 maanden geleden - ING vindt het kennelijk niet belangrijk genoeg om verder nog op mijn klacht te reageren. Hier mede is voor mij de zaak afgedaan en ik weet nu hoe ING denkt over haar clienten.Fam.B.Slot/Lelystad

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Antonetta