Klacht: Geen enkel contact

op 03 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zouden 20 April naar Thailand gaan, dit is echter geannuleerd door Corona.
Tot op heden nog niks gehoord van Bugetair.
Op internet zie ik overal mensen die er last van hebben en het begint op oplichting te lijken.

Gewenste Oplossing:

Als er Contact opgenomen word.
Geld terugvan de boeking

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 11 mei 2020 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tim,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.  

Met de ontvangen gegevens kan ik helaas je boeking niet bekijken. Wanneer de luchtvaartmaatschappij een restitutie accepteert kunnen we dit voor je in gang zetten. Ook kan er gekeken worden naar mogelijkheden voor een omboeking. Ik adviseer je nogmaals een e-mail te sturen met je boekingsnummer, zodat we de opties voor je kunnen bekijken.

Met vriendelijke groet,

Moniek
Klantenservice Budgetair.nl

Alle klachten die gemeld zijn door TimothyBenjamin