Klacht: Geen echte klacht maar meer een probleem; kan niet meer bij oude email van registratie Kruidvat kaart

op 06 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Goedendag Kruitvat medewerkers, ik heb een probleem, de laatste weken krijg ik kassabonnen in de winkel als dat ik een prijs gewonnen kan gewonnen hebben? ik wil het control;eren en ga dan naar de Kruidvat website daar moet ik het kaartnummer en de e-mail invullen maar het is al lang geleden dat ik een account heb aangemaakt bovendien zijn er allerhande instellingen verloren gegaan doordat mijn man 3 herseninfarcten kan ik niet meer bij de kan niet meer bij oude email van registratie Kruidvat klantenkaart?
Mieke de Mie,M.J.W.deMie-Dingen oud adres FridaKatz-erf 178 3315VM Dordrecht, ik heb zelf geen e-mail omdat ik slecht ziet en slecht hoort

om toch te kunnen kijken of ik prijzen heb gewonnen wil ik met mijn Kruidvat klantenkaart een nieuw account aanmaken op ons huidige email adres:

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke de Mie