Klacht: Geen dubbele data en korting

op 19 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al bijna 15 jaar klant van Vodafone.
In deze periode ben ik altijd zeer tevreden geweest met de dienstverlening.
Echter ben ik op dit moment zeer zwaar teleurgesteld over Vodafone en haar medewerkers bij de klantenservice. Ik kan u op voorhand al mededelen dat de klacht oplossen al lang niet mee voldoende is om het vertrouwen in Vodafone te herstellen.

Ik ben ruim 1 maand bezig om dubbele data te krijgen en € 5,– korting op mijn telefoonrekening.
Hiervoor heb ik verschillende keren gebeld en geen oplossing gekregen voor het probleem. (in z’n totaliteit ben ik circa 8 uur aan het bellen geweest met vodafone)
Uit de telefonische gesprekken en via webcare heb ik begrepen dat er een technische verstoring zit in mijn account waardoor dubbele data niet kan worden toegevoegd. Ook weet niemand van Vodafone wanneer dit probleem opgelost zou kunnen worden. Normaal gesproken zou ik graag in afwachting zijn van een passende oplossing maar dan wel in een termijn naar redelijkheid en billijkheid. Deze termijn kan mij niet worden gegeven en is naar mijn inzien inmiddels verstreken.
Aangezien in meerdere malen gebeld heb om mijn klacht en probleem te uiten zijn er verschillen de beloftes gedaan.
– Eenmalig extra data 5GB
– Eenmalig extra data 3GB
– Eenmalig extra data 1024MB
– Extra korting op telefoonrekening.
Geen één van deze beloftes is nagekomen, en dat beschadigd het vertrouwen in Vodafone.
Vandaag was voor mij de bekkende druppel die de emmer deed overlopen, omdat ik ook vandaag weer gebeld heb met Vodafone en in z’n totaliteit 1 uur en 30 min aan de telefoon heb gezeten zonder oplossing. Uit eindelijk werd ik door verwezen via de webpagina om een klacht in te dienen.
Hierbij stel ik Vodafone in gebreke omdat er niet wordt voldaan aan de overeenkomst die ik heb gesloten met Vodafone. Tevens is er een vertrouwensbreuk ontstaan tussen mij en Vodafone.
Ik verzoek u dan ook om mijn contract zonder kosten te beëindigen binnen een termijn van 14 dagen. Naast beëindigen van het contact wil ik nooit meer door Vodafone commercieel benaderd worden zowel telefonisch, per SMS of per mail
Ik zie hier graag een bevestiging van opzegging tegemoet.

Roy

Contract kosteloos ontbinden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roy Wieldraaijer