Klacht: geen draagvlak bij wensen van moeder en curator en van woonbegeleiding van moeder

op 27 februari 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

ik ben het ee niet mee eens dat mijn zoontje Dilano Van Der Groef nog steeds niet is over geplaats naar een ander gezin aan wat meer draagvlak bied en waar die ook niet mishandeld word zoals wel het geval nu is in het HUIDIGE gezin die staat zelf het contact tussen moeder en kind in de weg en er is al aangeven bij mevrouw X zelfs door mijn curator Z en me woonbegeleiding Y dat Dilano never nooit geplaats had mogen worden aan waar die nu zit omdat hun Moeder in de weg staan en ook ABSOLUUT geen draagvlak hebben bij de wensen van moeder en het contact van moeder met kind
Dus er moet alsjeblieft hier echt wat aan gedaan worden
Anders zie ik Dilano nooit meer zolang die in het Huidige gezin geplaatst zit
En zal er geen contact en omgang zijn met mijn zoontje Dilano

Ik ben pas te vreden als mijn zoontje Dilano van der groef over geplaats gaat worden in een ander pleeggezin aan wat meer draagvlak bied en niet de omgang in de weg staat zoals nu wel het geval is met het HUIDIGE gezin dat staat in de WEG en heeft ABSOLUUT geen draagvlak

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 02 mei 2016 om 11:08 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Groef,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 27 februari heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.
Met dank en met vriendelijke groet,
William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Michelle van der groef