Klacht: Geen display

op 30 mei 2020 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Ik heb een Batavus Crescendo easy. Een goede en fijne fiets. Nu is het display stuk, waardoor ik de elektrische trapondersteuning niet meer kan bedienen.
Ik heb meerdere fietsenmakers en dealers gebeld, maar niema d kon me helpen. De display wordt niet meer gemaakt en is dus niet meer te leveren.
Ik bel Batavus, want het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik nu niets meer aan mijn dure fiets heb, alleen omdat het display stuk is.
Ook daar hetzelfde antwoord. Kan niet meer geleverd worden. Pech dus.
Ik mail terug met de vraag wat is dan de oplossing? Vervangend display, kabel vervangen, eventueel iets ombouwen…? Nee, was wederom het antwoord. Er is geen enkele oplossing. Met andere woorden, koop maar een nieuwe fiets, want hij is onbruikbaar als elektrische fiets.

Het kan niet zo zijn dat Batavus op deze manier met klanten omgaat? Dan moet er toch een ander display zijn dat past? Een ombouwset zodat er een ander display op kan… iets.

Als batavus meedenkt en met een oplossing komt. Een werkend display kan leveren of op een ander manier kan zorgen dat mijn dure, elektrische fiets weer als zodanig gebruikt kan worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suusjedal