Klacht: Geen creditering binnen wettelijke termijn van twee weken.

op 11 december 2017 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LiL.nl heeft bestelling van twee fauteuils niet binnen 2 tot 3 dagen kunnen leveren. Zelfs na twee weken niet en vervolgens een wachttijd van nogeens twee weken doorgegeven. Daarna is de bestelling door koper geannuleerd.
De creditering van het reeds betaalde bedrag, € 316, 00 is na 14 dagen nog steeds niet geefectueerd. Qua moraal en fatsoen zou toch verwacht mogen worden dat door nalatigheid van LiL.nl per omgaande gecrediteerd zou worden.

Gewenste Oplossing:

Per direct het volledige bedrag terugboeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lil.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jp1956