Klacht: Geen coulance bij promotie

op 10 november 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een Samsung S8 gekocht, nieuw abonnement afgesloten via internet. Mijn factuur datum is 1-10-2017. Vanaf 2 -10-2017 is er een promotor actie van Samsung. Nu wil ik daarvan gebruik maken maar Samsung keurt mijn aanvraag af. Dit omdat ik niet in de actie periode mijn toestel heb gekocht. Meerdere malen contact gehad met Samsung maar helaas willen ze geen coulance zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de artikelen van de promotie actie gratis krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arif1971