Klacht: Geen contract verlenging

op 31 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik wil graag een klacht indienen over de jumbo. Ik ben begin 2012 begonnen met werken bij de C1000 in westervoort als kassiere. Nov. 2013 is dit overgenomen door een nieuwe ondernemer en is de winkel omgebouwd naar jumbo. Nu loopt in april mijn contract af en heb dus vd week een gesprek aangevraagd met de ondernemer. Die zei dat mijn contract niet verlengt word omdat ik te “oud” ben en hij het bedrijf wil verjongen. Hij zei verder dat ik een gouden meid brn die alles snel oppikt klantvriendelijk altijd vrolijk collegiaal ben en dat ik nog nooit ziek ben geweest of te laat ben gekomen. Ik vind dit zo oneerlijk! Hij heeft namelijk wel bijna elke dag een man van eind 50 in de winkel lopen die hij meegenomen heeft naar deze winkel plus zijn dochter van 23 die niet eens goed haar werkzaamheden verricht en heel veel klanten en werknemers hebben klachten over haar. Waarom moet ik hier nu de dupe van zijn?!

De oplossing waarmee ik tevreden zou zijn is om mij nog een 2e verlenging te geven zodat ik nog een jaar zeker ben van mijn baan en hopelijk wil hij mij dan na dat jaar echt niet meer kwijt

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Alanah1991