Klacht: Geen contact te krijgen, jas nog niet geleverd

op 30 november 2016 over Lederclub in de categorie Kledingwinkels

Ivm de kou en ik daar ivm gezondheid niet tegenkan een mooie dikke jas besteld via lederclub.nl op 21 nov tevens al betaald. Echter heb ik mijn jas nog niet binnen terwijl levertijd binnen 2 tot 5 werkdagen was en er nu zelfs op de site staat voor 6 uur besteld volgende dag in huis. De kou is er momenteel al en ik wil mijn jas! Telefonisch zijn ze gewoon niet bereikbaar dus zojuist gemaild. Kreeg een onderbuik gevoel en ben gaan google en kwam er een hoop ellende tegen over ledenclub, allemaal mensen met hetzelfde probleem. Ik ben er klaar mee en wil of morgen mijn jas of mijn geld terug op mijn rekening! Zo niet komt er een aangifte en bij geen enkele reactie daarop zal ik een hoop negatieve reclame maken en desnoods even persoonlijk langskomen. Dus of mijn jas voor morgen in huis of mijn geld terug!

Als ik mijn jas morgen heb! Of mijn geld terug morgen op mijn rekening! Als ik morgen de jas heb en hij is niet naar mijn zin wil ik hem zonder gedoe kunnen retourneren en alsnog mijn geld terug (daar ik ook daar veel klachten over lees meld ik het alvast)

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lederclub over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door KosterRM