Klacht: geen contact mogelijk via e-mail

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op de een of andere manier de faktuur van mijn zending kwijt of misschien heb ik hem toch niet gekregen . Het punt is dat ik die simpel dacht op te vragen door in te loggen en via mijn bestelling middels een mailtje dit verzoek kon indienen ……FOUT! Je wordt constant om de tuin geleid , super irritant!! En waarom is mij een raadsel ,want echt heel veel gevraagd lijkt het me niet.

Gewenste Oplossing:

Als ze mij de faktuur toesturen die ik graag wil hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 12 februari 2018 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 februari 2018 om 12:59 geantwoord

Ze hebben mij de verkeerde faktuur gestuurd van een heel ander product en en de datum van 3 dagen geleden terwijl ik het in okt 2017 gekocht heb.

Alle klachten die gemeld zijn door maurice.ritmeester@gmail.com