Klacht: geen contact met intern communicatie systeem

op 12 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

niet reageren op intern contact

Op vrijdag 29 september stap ik op het Zernikeplein 11 in op lijn 1 richting Zuidhorn om 16.37. Deze bus was 8 minuten te laat. Voorbij Aduard heb ik de chauffeur gevraagd of hij contact wilde opnemen met lijn 39 richting Suurhuisterveen om te vragen of deze lijn 39 een paar minuten wil wachten. Deze chauffeur nam zijn intern systeem niet op. Dit is meerdere malen geprobeerd. Net toen lijn 1 bij het station reed, ging lijn 39 weg. Dat betekende dat ik een uur moest wachten op de volgende bus. Zeer slecht. Dit is nu precies de reden dat ik mijn jaarabonnement niet verleng. Het is nl. niet de eerste keer dat me dat overkomt.

dat iedere chauffeur gebruik hoort te maken met het interne communicatie systeem

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:29 geantwoord

Beste mw.Borcherts,

Heb het nagekeken en deze ritten worden gereden door Qbuzz. Ik adviseer je om dit daar te melden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door mw. Borcherts