Klacht: Geen contact kunnen krijgen met Belvilla

op 20 mei 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken voordat wij op 9 mei de restantbetaling dienden te doen heb ik meerdere mails naar Belvilla gestuurd om te overleggen hoe we de situatie gaan aanpakken. Ik was namelijk niet bereid om het restantbedrag zonder overleg zomaar over te maken. Ik heb zelfs een keer ruim een uur telefonisch in de wacht gehangen. Hier heb ik ze zelfs een screenshot van gemaild. Nu zie ik dat onze vakantie is geannuleerd, maar nog altijd geen bericht of we geld terug krijgen of een voucher of wat dan ook.

Gewenste Oplossing:

Als ik contact met Belvilla krijg en we afspraken kunnen maken met elkaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeekee