Klacht: Geen contact

op 19 mei 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb een domeinnaam nog, maar in het verleden heb ik veel klanten geadviseerd om strato te nemen als hostingbedrijf, toen konden wij mail en bellen bij problemen nu kunnen wij niets regelen geen contact alles loopt verkeerd en ze blokkeren alle domeinen

Als elke dag strato bereikbaar is

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

1 jaar geleden - Geachte M Laarsi. Het is natuurlijk vervelend om dit te horen. Helaas kampen wij op dit moment met grote drukte. Daarom is het voor ons op dit moment niet mogelijk iedereen telefonisch te woord te staan en kan het wat langer duren voordat u een antwoord krijgt op vragen via ons mailcenter. Wij proberen iedereen zo goed mogelijk via andere kanalen te helpen; via bijvoorbeeld ons FAQ center, en via onze social media kanalen op Facebook en Twitter. Via mail zijn we dagelijks bereikbaar, telefonisch support en support via social media bieden wij maandag tot en met vrijdag. Daarnaast zijn wij hard bezig met het zoeken naar een opleiden van nieuwe medewerkers. Dit is vanwege de diversiteit en complexiteit van onze producten en het feit dat wij in Berlijn gevestigd zijn helaas een proces dat langer in beslag neemt. Na een controle van je gegevens zie ik de mail die gisteren gestuurd is, inmiddels beantwoord is. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijk groet STRATO klantenservice

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 02 november 2016 om 13:38 geantwoord

Heeft op 02 november 2016 om 15:00 geantwoord

De beste oplossing was, andere provider gaan zoeken, relax.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramsis