Klacht: Geen contact

op 10 maart 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer al dagen telefonisch contact te krijgen, eerst uur netjes een muziekje, ook een aantal keer dat je zo aan de beurt bent, na ongeveer 1 uur helemaal niets meer, geen muziek en geen mededelingen meer. Een mail adres is ook niet te vinden.

Gewenste Oplossing:

Er zijn bedragen afgeschreven waarvan mij niet bekend is waar die voor zijn, en waar ik ook geen factuur van heb ontvangen. Totaal 5 bedragen over 3 datums afgeschreven. Vliegtuigmaatschappij heeft vlucht gecanceld naar ibiza ivm corona. Zou graag reactie ontvangen van edreams en een terug betaling van het volledige bedrag zien.
Inmiddels 2 van de 5 bedragen terug ontvangen op 11-3-30

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcedreamsklacht