Klacht: Geen contact

op 20 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Via deze site 2 weken gelden 2 fidgetspinners besteld, maar niks ontvangen. Track and trace vindt geen pakketje. Wel al betaald dus naar de website voor een klantenservice. Geen telefoonnummer en mailadres voor klachten. Op de website ogenschijnlijk handige tips wat je moet doen als je product niet is aangekomen, maar dan moet de site wel de bestelling kunnen vinden en dat kan ie dus niet. Nu dus geld weg, geen producten. Wel 2x per dag een reclamemail, waar ik me iedere dag voor afmeld, maar ik blijf ze krijgen. Kortom: irritant en nooit meer!

Als ik contact kan opnemen en ze uit kan leggen dat ik alsnog mijn producten wil ontvangen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 week geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ankevg

1 week geleden - Dank voor uw snelle reactie. Het bestelnummer is: #23240150 Mvg. Anke

Reactie van de melder van de klacht Ankevg

1 week geleden - Producten zijn in goede orde ontvangen! Dus een opgeluchte en alsnog tevreden klant. Verbeterpunten voor de website blijven echter staan: het is noodzakelijk dat er een telefoonnummer of mailadres op de website staat dat bij vragen, klachten of opmerkingen gebruikt kan worden!

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 juni 2017 om 17:45 geantwoord

Dank voor uw snelle reactie. Het bestelnummer is: #23240150
Mvg. Anke

Bericht van Ankevg 16 juni 2017 om 21:17 uur

reactie:

Voor contact met de klantenservice: logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket openen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Alle klachten die gemeld zijn door Ankevg