Klacht: Geen compensatie voor sluiting door covid-19 ontvangen

op 26 mei 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Sinds 15 maart zijn de basic fit clubs door covid-19 gesloten, waardor ik niet meer kon trainen. Op 26 maart heb ik door basic-fit een email ontvangen om een compensatie te kiezen, ik kooz voor de goodie-bag. Deze heb ik nog niet ontvangen en basic-fit geeft geen antwoord op meerdere emails en is telefonisch niet bereikbaar. Ondertussen heb ik mijn abo afgezeggd, maar ik wil voor de maanden dat ik niet kon trainen wel nog een compensatie ontvangen.

Als ik een compensatie heb ontvangen (goodie bag of geld retour).

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 26 mei 2020 om 09:06 geantwoord

Beste Judith,

Bedankt voor jouw bericht.

De Goodiebag was zo populair, dat we veel meer bags moeten maken dan verwacht. Dat doen we natuurlijk met liefde! Doordat onze leveranciers zich bevinden in Europese landen die in lock down zitten, is het nu wel wat lastiger om alle producten op de juiste plek te krijgen. Helaas kunnen we dus nog geen concrete datum noemen.

Ondanks de beëindiging van het lidmaatschap zul jij de e-mail ontvangen voor de goodiebag.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door JuDon