Klacht: geen compensatie voor niet verzilverde voucher

op 06 februari 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Wegens onvoorziene omstandigheden (3 overlijdensgevallen in de familie in de periode 10-12 tot nu) heb ik geen gebruik kunnen maken van deal. Gezien het feit de voorvallen niet plaatsvonden binnen 14 dagen na aankoop, was er geen reden om de vouchers binnen 14 dagen te annuleren.
Noch de aanbieder (Gouden Wok), noch social deal is bereid om mij te compenseren. Ik heb gevraagd aan het restaurant of ik de voucher ook na 12 februari nog zou kunnen verzilveren (einde geldigheid), dat was niet mogelijk. Noch wil social deal mij compenseren bijvoorbeeld door middel van credits (dan krijg ik mijn geld niet terug, maar kan ik het aankoopbedrag wel gebruiken voor een andere deal). Mijn geld verdwijnt dan lekker in hun zak. Wat dat betreft is Groupon veel klantvriendelijker, zij denken tenminste mee met de klant en laat ze niet duperen. Ik krijg alleen als antwoord dat de vouchers niet persoonsgebonden zijn, daar heb ik nu niet veel aan.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld niet kwijt ben, hetzij ik op een ander moment (na 12-2) nog gebruik kan maken van mijn vouchers of dat ik in welke vorm dan ook mijn geld terug krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 09 februari 2018 om 10:47 geantwoord

Hoi Radhika,

Fijn dat we deze situatie inmiddels telefonisch met elkaar hebben kunnen bespreken. Ik ben heel erg blij dat je gewoon nog terecht kunt bij de Gouden Wok en deze opmerking zichzelf heeft opgelost.

Natuurlijk wens ik je een smakelijk eten alvast en alsnog heel veel plezier van de deal.
Mochten we je in de toekomst nog kunnen helpen hoor ik heel graag van je natuurlijk, wij zijn 7 dagen per week bereikbaar.

Tot de volgende keer bij Social Deal.

Groetjes,
Robin - Social Deal