Klacht: geen Chambers d otes gevonden op aangewezen adres

op 18 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Bij aankomst op het adres was er niemand aanwezig, het was een verlaten en vervallen gebouw. We belden op het telefoonnummer en niemand belde terug. In het kleine dorpje hebben we het aan een aantal mensen gevraagd en niemand had er ooit van gehoord. Op het zogezegde adres was er niks van Chambers d ôtes te zien. Na meerdere keren in het piepkleine dorpje rond te zoeken en navragen waren we genoodzaakt om een andere slaapplaats te zoeken. Het werd al laat en met 2 kleine kinderen op de achterbank die honger hadden en moe waren is dit echt niet om mee te lachen. Dit was zo een ontgoocheling. We betaalden 140 € op voorhand voor een klucht? De foto’s, het adres, niks klopt! Ik vind dit zeer jammer dat dit op de booking.com site zelfs staat en raad aan dit eraf te halen zodat niemand dit ooit nog moet meemaken. We zouden graag ons geld terugwillen.

We zouden graag ons 140€ terugwillen. Betalen voor iets dat er niet is? Sorry maar dit kan echt niet!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door temmerman