Klacht: Geen cashback ontvangen -helpdesk@acties.nu reageert niet –

op 06 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Het cashback formulier en de stukken zijn op 7 februari 2012 ontvangen door Samsung.
Ik moest vier weken wachten op de EUR 150-.

Op 12 maart 2012 kreeg ik het bericht van helpdesk@acties.nu. dat de stukken zijn ontvangen en dat binnen 4 weken het geld zal worden overgemaakt.

Op 18 april 2012 kreeg ik bericht dat de betaling onlangs verwerkt is.
Op 11 mei 2012 kreeg ik te horen dat het bedrag is overgemaakt. Ik moet mijn rekeningnummer controleren.

Op 15 mei 2012 kreeg ik het volgende bericht:
“De betaling is verwerkt in ons betalingsysteem in maart. Wegens veel aanmeldingen hebben wij vertraging opgelopen m.b.t. het uitbetalen van de cashback. De cashback is eind april wederom afgehandeld. De betaling is overgemaakt op onderstaande rekeningnummer o.v.v. van acties.nu.’’
Het bedrag is echter niet overgemaakt! Ik verzoek om een datum van betaling en bewijs van een betaalopdracht.
Op 29 mei 2012 kreeg ik het volgende bericht:
Wij hebben uw aanvraag ter controle doorgestuurd naar de financiële afdeling.
Zodra er meer bekend is zullen wij u hierover berichten.
Ik heb vervolgens meerdere malen gerappelleerd maar geen reactie!
Ik ben een trouwe klant van samsung en heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Aanvulling, bericht ontvangen van de helpdesk d.d 10 juli 2012:
“Het bedrag van 150 euro is op onderstaand rekeningnummer overgemaakt onder vermelding van Acties.nu. Wij hebben dit bedrag ook niet retour ontvangen.”

Het bedrag is echter niet overgemaakt. Ik krijg geen bewijs van de betaalopdracht en een datum waarop het bedrag zou zijn overgemaakt. Ik heb de helpdesk verzocht om een betalingsopdracht, een stuk wat de financiele afdeling kan opvragen, want kennelijk is er iets misgegaan.Het enige wat zij vermelden, is dat het is overgemaakt, de datum van deze overboeking en afschrift is nimmer overlegd.

Betaling van EUR 150-, cashback

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 13 september 2012 om 16:25 geantwoord

Geen reactie ontvangen van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Recovery