Klacht: geen cashback ontvangen

op 20 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In het commentaar van samsung staat het volgende:

Wij hebben navraag voor u gedaan bij onze actieafdeling met betrekking tot uw promotie-aanvraag. Deze geeft aan dat zij geen aankoopbon van u heeft ontvangen. Om deze reden is de cashback dan ook niet uitgekeerd.

Wel vreemd want van één van de medewerkers kreeg ik destijds de mededeling dat hij wel kon zien dat ik alles opgestuurd had maar omdat ik had veel later had gereageerd zou ik het geld w.s. niet meer krijgen. Ik zou hierover wel een e-mail van Samsung krijgen en een klantnummer: 2811169232
En via de klacht die ik heb ingestuurd hebben zijn geen gegevens van mij. Hoe kunnen ze dat dan nakijken???????

20,00 euro cashback terug

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Romo, Bij het plaatsen van de klacht, hebt u toestemming gegeven aan Klacht.nl om de contactgegevens die u hebt ingevuld, door te geven aan het bedrijf aan wie de klacht is gericht. Daarmee hebben wij navraag kunnen doen. Onze actieafdeling heeft aangegeven geen aankoopbon van u te hebben ontvangen. Daarmee is dus niet voldaan aan de actievoorwaarden en hebben wij de cashback ook niet naar u overgemaakt. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 20 juli 2012 om 17:25 geantwoord

Wij hebben de klant nogmaals geïnformeerd dat onze actieafdeling geen aankoopbon van hem heeft ontvangen. Omdat dit een van de benodigde documenten was die hij diende op te sturen, is de cashback dan ook niet uitgekeerd.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door romo