Klacht: geen cashback ontvangen

op 18 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Romo, Wij hebben navraag voor u gedaan bij onze actieafdeling met betrekking tot uw promotie-aanvraag. Deze geeft aan dat zij geen aankoopbon van u heeft ontvangen. Om deze reden is de cashback dan ook niet uitgekeerd. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 20 juli 2012 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant geïnformeerd over de reden waarom de cashback niet is uitgekeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door romo