Klacht: Geen cashback?!

op 03 mei 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In December 2016 Airfryer bij Bol.com gekocht. Eind december gegevens via site van Philips voor cashback acties verzonden. Tot op heden niets gehoord. Ik heb hen al twee keer een mail gestuurd dat ik nog recht heb op die cashback maar helaas, geen reactie en geen geld. Dit kan toch zomaar niet?!? Lekker maken en dan je afspraak niet nakomen.

Gewenste Oplossing:

Als ik MIJN €30,00 terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MoniqueCornelisse